Iskelmä Satakunta

  • Lähettimet: Huittinen, Pori ja Rauma
  • Kuuntelijamäärä noin 35 000 / viikko
  • Kuuntelijaprofiili + 30-vuotiaat
  • Keskimääräinen kuunteluaika 117 minuuttia päivässä
  • Iskelmän musiikki koostuu kotimaisesta kevyestä musiikista
  • Vahva valtakunnallinen ja paikallinen brändi

Miksi radio?

Suomalaiset kuuntelevat paljon radiota ja ovat kanavauskollisia. Radio on arjen seuralainen ja äänen avulla voidaan välittää mielikuvia ja vaikuttaa ihmiseen.

Radiomainonnan etuja

Kustannustehokkuus

Radiolla saavutat riittävän tavoittavuuden kohderyhmässä, joka kuulee viestin useampaan kertaan. Kontaktihinnaltaan radiomainonta kestää hyvin vertailua muiden medioiden kanssa.

Joustavaa, helppoa ja nopeaa

Toistojen soittaminen radiossa voidaan sopia viikko-, päivä- ja tuntikohtaisesti. Radiota kuunnellaan eniten päivän aktiivisimpaan aikaan klo 6–18 (radion prime time), jolloin valtaosa ostopäätöksistä tehdään. Radiomainonta ei häiritse kuuntelijaa, sillä harva kääntää kanavaa mainoskatkon aikana.

Tehokasta ja vaikuttavaa

Radiomainonta kasvattaa suosiotaan koko ajan ja panostukset siihen kasvavat vuosi vuodelta. Viiden viime vuoden kasvu on radiolla 24,7 prosenttia (lähde: Kantar TNS vuosiraportti).

Radiomainonta tehostaa hyvin muuta mainontaa. Radiomainos tuo kampanjaan äänielementin, vahvistaa tuotteen mielikuvaa ja ohjaa tehokkaasti kuluttajan kivijalkakauppaan tai verkkoon. Radion vaikutusaika on pitkä – keskimäärin puolet vaikutuksesta on jäljellä viikon päästä. Pidempi vaikutusaika on vain televisiomainonnalla.

Mainosta radiossa!

Suomalaiset rakastavat radiota!
Radiomainonta ei häiritse!
Tavoitat asiakkaasi oikeaan aikaan oikeassa paikassa!
Radiomainonta tehostaa muita medioita!
Radio on ystävä!